16 Mart 2017 Perşembe



Günlerin bu kadar hızlı geçiyor oluşu beni zamanı kalitesiz geçirdiğim konusunda acayip endişelendirmeye başladı. Haftaya bol vizeli, jürili, sunuşlu, ödevli bir hafta olacak. Bu biraz düşündükçe içimi daraltıyor. Ama sonrasında da 1 haftalık midterm break tatili kazanıyoruz! Eşeğimizi önce kaybedip sonra bulmuş oluyoruz yani. Kötüler dedikse de o kadar değil.

Eğer her şey düşündüğüm ve planladığım gibi giderse ve tabii ki evrendeki güç de benden yana olursa çok über süper bir yaz tatili geçireceğim. Beni önümüzdeki günler içinde en çok heyecanlandıran yegane motivasyonum bu. Workshop başvuruları pazartesi başlıyor ama ben daha hangisini seçeceğimi bile karar vermedim.

Bir de hani sırf araya zaman girdi diye konuşmak istediğimiz birileriyle bile olsa konuşmaya çekiniriz ya, bu ne kötü bir his. zaman ne acayip şeysin sen. bazen, yokluğun da zarar varlığın da. kim diyor sana soyut diye anlamıyorum. An la mı yo rum.

                                         
                                          Bugün projede çalışırken masama küçük bir ziyaretçi geldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder