21 Mart 2017 Salı


Gent'teki workshopa başvururken  motivasyon mektubu yazmam gerekeceğini hiç düşünmememiştim. Anlayacağınız ;
things are getting complicated.
Ya da
ha
sik
tir

hangisi daha poetic geliyorsa kulağınıza artık. Nası'olsa hiçbiri ecnebilere hem para verip hem de beni ırgat gibi çalıştırmaları için dil dökeceğim gerçeğini değiştirmiyor. Euro yaza kadar 4'ü görmese bari. gerçekten hiç adil değil arkadaşlar. Sadece mektup da değil aslında. Dahası var. Şu an sanki kafamı iki yandan ortaya doğru sıkıştırıyorlarmış gibi hissediyorum. Bu haftanın bitmesi ya da en azından direk cuma gününe geçmek için... ımmm neyimi verirdim bilemiyorum ama keşke elimde böyle bir kart olsaydı. Dileğim bu.

Brazzaville çok güzel bir grupmuş keşke bunca işin gücün arasında keşfetmeseydim. Bir yerlerde bir şeyler oluyor. Benim hayatımda da sanki uzun süredir güzel bir şeyler olmuyormuş gibi hissediyorum. Bu tatminkârsızlık beni çok yıpratıyor.
Bu yılın en mutlu olduğum günü 2 Ocak'tı. Çünkü o gün eve dönüş yolunda Dünya'da değildim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder