29 Mart 2017 Çarşamba


Abim terfi aldı.

Dişim kırıldı.

Spring break bitti.

İş buldum.



21 Mart 2017 Salı


Gent'teki workshopa başvururken  motivasyon mektubu yazmam gerekeceğini hiç düşünmememiştim. Anlayacağınız ;
things are getting complicated.
Ya da
ha
sik
tir

hangisi daha poetic geliyorsa kulağınıza artık. Nası'olsa hiçbiri ecnebilere hem para verip hem de beni ırgat gibi çalıştırmaları için dil dökeceğim gerçeğini değiştirmiyor. Euro yaza kadar 4'ü görmese bari. gerçekten hiç adil değil arkadaşlar. Sadece mektup da değil aslında. Dahası var. Şu an sanki kafamı iki yandan ortaya doğru sıkıştırıyorlarmış gibi hissediyorum. Bu haftanın bitmesi ya da en azından direk cuma gününe geçmek için... ımmm neyimi verirdim bilemiyorum ama keşke elimde böyle bir kart olsaydı. Dileğim bu.

Brazzaville çok güzel bir grupmuş keşke bunca işin gücün arasında keşfetmeseydim. Bir yerlerde bir şeyler oluyor. Benim hayatımda da sanki uzun süredir güzel bir şeyler olmuyormuş gibi hissediyorum. Bu tatminkârsızlık beni çok yıpratıyor.
Bu yılın en mutlu olduğum günü 2 Ocak'tı. Çünkü o gün eve dönüş yolunda Dünya'da değildim.



19 Mart 2017 Pazar


Beş saatte sadece bir pharaphrase yapabildim. Kendimi daha paslanmış ve yaşlanmış hissedemezdim.

16 Mart 2017 Perşembe



Günlerin bu kadar hızlı geçiyor oluşu beni zamanı kalitesiz geçirdiğim konusunda acayip endişelendirmeye başladı. Haftaya bol vizeli, jürili, sunuşlu, ödevli bir hafta olacak. Bu biraz düşündükçe içimi daraltıyor. Ama sonrasında da 1 haftalık midterm break tatili kazanıyoruz! Eşeğimizi önce kaybedip sonra bulmuş oluyoruz yani. Kötüler dedikse de o kadar değil.

Eğer her şey düşündüğüm ve planladığım gibi giderse ve tabii ki evrendeki güç de benden yana olursa çok über süper bir yaz tatili geçireceğim. Beni önümüzdeki günler içinde en çok heyecanlandıran yegane motivasyonum bu. Workshop başvuruları pazartesi başlıyor ama ben daha hangisini seçeceğimi bile karar vermedim.

Bir de hani sırf araya zaman girdi diye konuşmak istediğimiz birileriyle bile olsa konuşmaya çekiniriz ya, bu ne kötü bir his. zaman ne acayip şeysin sen. bazen, yokluğun da zarar varlığın da. kim diyor sana soyut diye anlamıyorum. An la mı yo rum.

                                         
                                          Bugün projede çalışırken masama küçük bir ziyaretçi geldi.


12 Mart 2017 Pazar


-Belki de burası benim cehennemimdir.
  aşklarımın kavşağı