6 Ocak 2017 Cuma


Kontrolü birazcık kaybetmenin nesi yanlış diye düşünürken geldiğim hali görse kimbilir ne derdim. Canım dans etmek istiyor. Sonra aklıma sınavlar, teslimler, portfolyolar.. Nasıl bu kadar aklım başımdan gidiyor. 22 yaşımın bitmesine 2 gün kaldı. Yetişkin sorumluluklarım paçalarımdan ve tam olarak nerede olduğunu bilmediğim vicdanımdan çekiştiriyor.Çekip çıkarsalar ya beni. Keşke ben de duygu durumumla sorumluluklarımı dengede tutabilsem. Sen nasıl yapıyorsun? Biraz anlatsana. Haziran çok geç. Ben nerde olacağım kimbilir. Bir şehri sadece güzel bir yer olduğu hissine kapıldığı için özler mi insan yoksa bu bir metafor mu. Ben özlemem mesela şehirleri. Şehirlerle özdeşleştirdiğim insanları? Bu şehir güzel değilse kimin yüzünden peki. Yabancı hisler. Keşke söylediğim her şeyi yapabilseydim. Boş zamanlarımda hayal dinleyicisi olmak istiyorum. hatta boş olmayan zamanlarımda da.

-Şimdi işin gücün yoksa bir çift güzel elmacık kemiğini düşün dur bunca sınavın, teslimin arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder