22 Aralık 2016 Perşembe


Yarın Building Production System dersinin sınavı var. Sizi temin ederim ki hiçbir bok bilmiyorum. Ve yine de çalışamıyorum. Gerçiii temin edemezsem de banane. Umrum değil. Ders çalışma motivasyonumun yerine gelmesi için ne yapmam gerektiğini bilen birini bulsam ona sıcakçükolata ısmarlardım. Bugün tüm gün okuldaydım ama proje ile ilgili hiçbi bok yapmadığım için derse girmeye yüzüm olmadığımdan, bişiyler çıkarabilirsem de gider konuşurum en azından diyerek kütüphanede oturup plan çözmeye çalıştım. Ama pek bir şey ortaya çıkmadı. Okulun kapanmasına bir hafta kaldı. Ama benim projem yok. BAYA YOK yani arkadaşlar. Ne halt yicem ben hiç bilmiyorum. Hava da bok gibi bu arada. Çok üşüyorum.

Mutsuz muyum acaba ya?
-Yok ya sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder