28 Aralık 2016 Çarşamba


Ben bu satırları yazarken belki de şu anda kütüphanedeki en boş beleş işlerle uğraşan insan olma potansiyelimi bir nebze de olsa artırarak iç huzurumu sağlama yolunda ibreyi bayaaa aşağılara çekiyorum. Oysaki en dolu birtakım işlerin de sahibiyim. Mesela yarına en az 7 sayfalık bir malzeme raporu yazmam gerek. Tabii bir de flat and corrugated olmak üzere glass fiber reinforced plates bulmam gerek örnek baabında. Ama nerden bulucam ki dostum. O yüzden bulmuycam galiba. Üstüne üstlük sketch-up skillerimi x2.5 filan geliştirip yürütücünün geçen ders şöyle koooomple değiştirdiği projemi modellemem gerek. Ve ben bunların hepsini burada yapacağım diye şu an B.C.M'nin mock-up'ına katılmıyorum.

Ders döneminin bitmesine kalan süre: 2 gün
Evre: Bir şeyler olsun diye başka bir şeyleri yapmama süreci
Panik seviyesi : %83
Kafa raadlığı : yok.

Oksijen miktarı azalıyoooooorğoğrokhk.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder