13 Haziran 2016 Pazartesi


Bir şeyler yapmak istiyorum. Kendim için. Sadece kendim. Eğer yapabilseydim hayatımın geri kalanını dünyadaki en bencil insan olarak geçirmek isterdim. Çünkü ben sadece kendime odaklanmışken zekamı yüksek seviyelerde tutabiliyorum. Bencilliği kötü bir şey olarak algılayan ve hala öyle olduğunu dayatmaya çalışan zihnimi tersine ikna etmeyi bir becerebilsem, ah bir becerebilsem. Mutluluğun uzun vadeli bir şekilde başka taraflarda dolandığını hissediyor gibiyim. Buralarda kalırsam hep aynı yanılgılara düşüp aynı hataları yapıp, beni çürütecek bir kısır döngüye girecekmişim gibi de. Haklı olmak bile yeterince mutlu etmiyor artık. Unutmamak için sürekli kendime tekrarladığım şeyleri her seferinde unutmak moralimi bozuyor. İlerde Alzheimer olursam bir bahanem olur belki de. Buruk şaka. Ağzımda acımsı bir tat bıraktı.

Artık her şey için de her seferinde herkesten daha fazla efor sarfetmem gerekmesi beni ciddi anlamda yormaya başladı. Çünkü her şey yetmezmiş gibi ne kadar konuşursam konuşayım her masaya oturuşumuzda katettiğimiz yolları benim olmadığım zamanlarda geri alan bir ailem var. İnancımı kaybedişim, bunca yıldır bağlı olduğum değerlerimi sorgulayışımla aynı zamanlara denk gelir.

-Pasaport başvurusu yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder