17 Aralık 2015 Perşembe


2014 oldukça iyi bir yıldı. Hatta çok güzeldi. Neden bilmiyordum. Ama çok iyi hissediyordum. Üstelik belki de etrafımda büssürü belirsizliğin kol gezdiği zamanlar geçiriyorken. Belirsizlik kiiiiiii benim en büyük korkularımın yapıtaşı. Zaman algım şaşmadı, 2016'ya girmemize sayılı günler kaldı, biliyorum. 20 yaşındaydım. Bana belki de hayatımın en köklü değişikliklerini getirecek ikinci onluğuna adım atıyorum yazmıştım. 22'ime girmeme de sayılı günler kaldı. Büyüklü küçüklü birçok değişiklik oluyor, takip etmekte zorlanıyorum. En azından hayatımda kırılma noktası yaratacak olanları anlayabilse-ydi-m keşke.



-Muhtemelen hayatımda bir daha göremeyeceğim birisinden çok fazla etkilendim.

1 yorum:

  1. İşin garip tarafı kırılma noktalarımız bazen bizim yüzümüzden körlükten gecikiyor. :D Yirmi iki yaşındayım ve burası çok hoş değil. Neden bilmem ama çok büyük ve yaşlı hissettiriyor.

    YanıtlaSil