12 Ekim 2015 Pazartesi


Dün eve dönüş yolunda bindiğim otobüs İzzetpaşa'ya geldikten sonra güzergahını değiştirip karanlıktan ötürü pek seçemediğim ara sokaklara filan girip hızlı hızlı ilerlemeye başladı. Ben de bir yandan kulaklıkla müzik dinlerken, herhalde bir yerlerde kaza oldu da kestirmeden çıkacak vatan caddesine diye düşünüyorum. Otobüste kalmışız üç beş kişi. Sonra durak panosuna baktım, bilmediğim durak isimleri yazmaya başladı. Kendi kendime "LAN??" dedim. Öne gidip pardon, biz nereyiz şu anda acabaaa?? dedim şoföre. Kağıthane'ye geldik demez mi? eee Çağlayan'dan geçmediniz?? dedim. Üstüne de tutup bana, Çağlayan'da otobüs yakmışlar Vatan caddesi'nde olay çıkmış ablacım gidemem o tarafa ben canımı sokakta bulmadım RERÖRERÖ. demez mi? Dedi valla. Eee ben Vatan Caddesi'nde oturuyom nası gitcem oraya falan fişmekan derken herif eliyle abuk subuk bir yön gösterip burlardan şurlardan minibüs kalkıyor falan dedi, beni de Kağıthane otobüsler durağında sepet gibi bıraktı. Gecenin bi vakti etrafta in cin top oynarken oradaki Çağlayan'a kalkması gereken otobüslerin şoförleriyle konuştum. Otobüsleri kaldırmayacaklarını söylediler. Sonra bir şekilde Çağlayan'ın yakınlarında bırakan bir durağa ulaşıp eve yürüyerek gittim. Caddede toma ve sbilmemkaç kodlu tank gibi bir araç vardı. Kafamı iki omzumun ortasında tutmada zorlanacak kadar hasta olduğumdan mıdır dönüş yolu sanki hiç bitmeyecekmiş gibi gelmişti.

-Perşembe günü dört günlüğüne Gaziantep'e gidecektik. Gitmiyoruz.

2 yorum:

  1. Nerden geliyorsun bilmiyorum ama aktarmalida olsa metro falan tercih etseydin keske. Daha garanti. Cok gecmis olsun hem. Grip sanirsam nanr limon falan dicem ama bilirsin klasiktir sevmiyor olabilirsin benim gibi tabi birde :D
    neden ipral olduki şoför amcanin soyledigi sebepten mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarafa metro yok ne yazık ki ya :( Nane limon'luk değilmiş olayım aslında ama olsa da içmiyorum kokusu beni daha kötü yapıyor, aynen doğruyu söylemiş, yürüyerek döndüğümde caddede toma ve böyle zırhlı araç gibi bişi vardı sbilmemkaç yazıyordu hatta üstünde.

      Sil