9 Eylül 2015 Çarşamba


Bazı zamanlar bazı şeyleri anlıyorum. Ama sonra unutuyorum. Çünkü hafızamın kişileri ve olayları hatırlama kısmı zehir gibiyken, durumları ve bilgileri hatırlama kısmı bizim öğrenci işleri gibi. Hiç çalışmıyor. İşte sonra anladığımı unuttuğum şeyleri yeniden anlamam filan gerekiyor. Yorucu ve yıpratıcı birtakım zaman dilimleri. Bugünlerde bunlara ek olarak, yemek yemeyi unutuyorum. Günde iki öğün. Çay içmek kahvaltıdan sayılıyorsa. Okulun yeniden açılmasına 4 gün kaldı. Benliğimi olabildiğince stressiz tutabildiğim ve istediğim kadar uyuyabildiğim bu günleri özleyecekmişim gibime geliyor.. Bak şimdiden gel-di.

Bakalım kendimi bu dönem ne maceralara atacağım?  

4 yorum:

  1. Ya ben sanki okula hakikaten kaldığım yerde başlayacağım sanıyorum. ya resmen öğrenci işlerini bile özledim

    YanıtlaSil
  2. ahahah mezun psikolojisi şu anda bana çok uzak bir kavram, görünen o ki sen de pek bürünememişsin henüz :)

    YanıtlaSil
  3. Ya nedensizce seni özledim ben .:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıığğğm ilk boş vaktimde geleceğim buralara o zaman.

      Sil