31 Temmuz 2015 Cuma


Merhaba,

La vie est trés difficile. Je veux être un oiseau. Ce n'est pas possible. Je suis desolée. La vie n'est pas en rose. La vie est bleue. Bleue claire. C'est tout le problème.

Derdimi anlatma çıtası koyduğum fransızcam işte bu kadar ilerledi çocuklar. Çiziğin zamanı geldi. Kurs bitti. Biraz üzüldüm. Ama unuturum. fidèle poisson 

Sirkeci treninde tanıştığım Lin bana Türkiye'deki maceralarını yazıyor. En son Kapadokya'daydı. Arkadaşı nişanlısıyla beraber 1972 model Ford Cabriolet ile düğün öncesi fotoğrafı çektirmişler gün batımında. Ama arkadaşının nişanlısı Lulu'ya deli gibi aşık olup onları taa Çin'den Türkiye'ye izleyen bir kız varmış. Ama Lulu lezbiyen değilmiş ki dostum.

-Bana bir şeyler öğretenlere bazen fazla bağlanıyorum.

7 yorum:

  1. ilginçmiş senin arkadaşlar, mais oui :)

    YanıtlaSil
  2. ilginçmiş senin arkadaşlar, mais oui :)

    YanıtlaSil
  3. bende merak ettim şimdi yazdıklarını paylaşmakta olmaz ki şimdi. gerçi sen bir sor belki kabul ederler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aslında paylaşırım daaa, son mesajının özeti bu gibi zaten :) Beni Çin'e çağırıyor.

      Sil
    2. mümkünse şartlar gitmek eğlenceli olurdu :D

      Sil
    3. yani şu an mümkün değil ama, gelecek neler getirir bilinmez .)

      Sil