20 Temmuz 2015 Pazartesi


Bonjour à tous!

Günler o kadar yoğun ki. Sanırım listemden bir maddenin daha üzerini çizebilirim. Kursun ilk günleri aşırı bilgi yüklenmesinden bir ara beynimin yanacağını düşünüp çok korktum. Ama yoğunlaştırılmış kurs böyle oluyormuş demek ki. Hocam çok tatlı. Ders aralarında püfür püfür boğaz havasını fan olarak kullanınca hayat biraz daha kolay. Kursta her boku soran gıcık bir tip de var. Bu numuneliklerden her sınıfa bir tane mutlaka yerleştiriyor galiba. Böyle dersin akmasını engelleyen, çok konuşan, bir önceki ders sorduğunu bir sonraki ders yine soran.. Aramızda endüstri mühendisleri varsa alınmasınlar ama sanırım bu hayatta sevebileceğim tek endüstri mühendisi Esra.

Bugün Sirkeci'den filmlerimi almış dönerken tramvayda sabırsızlanıp negatifleri çıkarıp incelemeye başladım. Sonra çekik gözlü yabancı bir arkadaş elimdeki filmleri gösterip sanırım nerde yaptırdığımı sordu. 'Sanırım' çünkü arkadaşın ingilizcesi yoktu. Yine de tuhaf bir şekilde anlaştık lan, o da analog çekiyormuş mailimi istedi bana yazacağını söyledi. Tüm bunlar o kadar kısa sürede oldu ki durağım gelip de incem diye çok heyecanlandı. Mailde bana istediğini sorabilirsin çekinme filan dedim ingiliçce umarım anlamıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder