20 Haziran 2015 Cumartesi


Teorim şu; bir yerlerde bulunduğumuzda oraya enerjimizin bir parçasını bırakıyoruz. ve tanışıklığımızın olduğu birileri aramızda yeterince kuvvetli bir bağ varsa biz orda yokken, orada bulunursa mekanın o bölümüne doğru istemsizce çekiliyor. İnsan gözümüzün göremeyeceği bir frekansla bakılırsa oraya akmış enerjinin rengi mesela maviyse bizim yaydığımız ışınım da mavi renkli oluyor, o sırada.

Birkaç gündür internetten fransızca öğreniyorum. Baya ilerledim sayılır bence, bazı telaffuzlarım Lö pötibör şekline dönüşüyor arada, ama olsun.  Kursum bir hafta sonra başlayacak. Heyecanım kaybolmasın.Lütfen.

-taşınıyorum.



7 yorum:

  1. Ayy çok sevindim :D Hayırlı olsun şimdiden :D
    Bende her anın bir müziği olduğunu düşünüyorum böyle sonra melodiyiduyunca hatırlıyorsun gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurs için di mi teşekkür ederim çok :>
      Tamam bak aynen, bu senin dediğini Peter zumthor diye bi amca var o da diyor mekanın hafızası gibi işte mesela sadece müzik değil aynı zamanda kokular da ve diğer etmenler.. :))

      Sil
  2. Tatile gitmiş olabilir misin?

    YanıtlaSil
  3. Nerdesin ya.. hadi yaaz

    YanıtlaSil
  4. ay o lö la lar zor yaaa bi de fiil çekimleri. ev mi değiştiriyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu nedir harbi her fiil ayrı mı çekilir deepcim, değiştim gitti bile bayramda :)

      Sil