6 Haziran 2015 Cumartesi


Burada kendini Johnny Cash zanneden bir amca var. Akşamları canlı müzik yapıyordu. Bu akşam da bir Leonard Cohen vardı. Muhteşem bir sesi olması yetmiyormuş gibi muhteşem parça seçimleri gecenin sonuna doğru git gide Türk düğün salonu müziklerine dönüşmeseydi iyiydi fakkat bir Stand by me söyleyişi vardı ki dostlar.. Ah. Normalde böyle şeyler düşünmem ama bu parçalarda kendilerini sahneye atıp aşırı tatlı ve romantik biçimde dans eden yaşlı bir çift vardı. Yani bu yaşta bu insanlar böyle.. Ben böyle.. ne bileyim. Aşk var galiba.

Bu fotoğraflar çekilirken dünya denge şampiyonu olduğum için o saniyelerde düşeyazıyordum. Ama tuhaf bir şekilde arka arkaya bakınca sanki dans ediyormuşum gibi duruyor. 

2 yorum:

  1. Hahaha twist gibi geldi bana :D Yaşlandığımda hala aşık olduğum biri olsun istiyorum Çok şey mi istiyorum ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıığğm olabilir sol bacağın hareketine bakarsak ;))
      çok değildir sanırım ya bilmiyorum ki ben bu işlerden hiç anlamıyorum :(

      Sil