12 Haziran 2015 Cuma


Bu sabah yatağımdan, önümüzdeki 2 yıllık kişisel kalkınma planımın içinde yer alan Fransa'ya gitme hayallerimin gerçekleşmesi yönünde şu ana kadar hiçbir şey yapmadığımın bilincine vararak uyandım. Aklımda ilk beliren düşünce; fransızca öğrenmeliyim, oldu.

2013 yılının Ağustos ayında;

Bunlar üniversiteyi bitirdiğimde yapmış olmak istediklerim;
-Keman çalmayı öğren.

-Fransızca öğren. (Derdini anlatacak kadar)

-Tango dansı öğren.

-En az bir ülke olsun yurtdışına çık.

-İşaret dilini öğren.

Dursun bunlar burada, yaptıkça üstünü çizerim.


demişim. İyi demişim. Hala vaktim var.

Dursun bunlar burada, yaptıkça üstünü çizerim.

2 yorum:

  1. Benimde böyle bir listem var ama gel gör ki kaçının üzerini çizebildim. Üstüne birde mezun oldum ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listende neler var bilmiyorum tabi ama işe girmemişken hala vaktin var. Hadiiiii, kooooooş! .)

      Sil