19 Mayıs 2015 Salı


Dün son finalim vardı. Bok gibi geçti. Yani çalışmıştım aslında ama ben yoksa yanlış derse mi çalışmışım napmışım arkadaşlar. Finallerin bittiğine mi sevineyim, yoksa sınavlarımın kötü geçtiğine mi üzüleyim? Rusya 21 ton çileği bize ötelediğinden beri her çileğe acaba mı diyerek yaklaşıyorum. Erikler de papaz zaten!  Gerçekten bilemedim. O yüzden ben de eve gidip uyumayı seçtim. Günlük enerji barımı doldurduktan sonra da Akbank Sanattaki Eric Alliez beyin konuşmasını dinlemeye gittik. Konuşma sırasında adamın biri "Dogmatik moronlar sizi!" diyerek ortamı terk etti. Entel adamın hakareti bile bir başka oluyor sjhsjh

Cuma proje teslimim var. Haftasonu açıköğretim finalleri var. O zaamaaaan tüm zamanların en motive etme amaçlı söylenen tesellimsisi bizler için geliyooooor,

Sen yaparsın, sen yaparsın.

3 yorum:

  1. Benim finaller kapiya dayandi ama tik yok bende. Hatta bir yerlere kacsam diye dusunuyorum. Finallerim kotu gecince ben blogta aglayinca oh olsun deme hakkkina sahipsin.
    Uzme canini ya but yok mu? Ben hep aman but var ne olcak derim. Canini sıkmaya degmez.
    Butun somavlar ust uste gelmis calistin mi. Uc gun var halledersin. Ben alese son bir gun kala calistim :D
    Yalniz adam cok cool :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım demem niye diyeyim .)
      büt var da muhtemelen büt zamanı burada olamayacağım çoooook önceden planlanmış bir yerde olmam gerek yani büt var da bana yok gibi :) Neyse ama tabi canımız sağolsun.
      çalışmaya başlamak için bile çalışıyorum, daha o raddedeyim düşün, hadiiii nası geçti ales peki :D

      Sil
    2. Pek parlak değil. Umarım senin ki iyi geçer :D

      Sil