14 Mayıs 2015 Perşembe


Dönem biteli bir hafta oluyor ama bana bitmiyor iyi mi. Geçtiğimiz 3 sene boyunca o kadar ders çalışmışım ki kendimi daha sonra hiç çalışmayacağıma mı inandırmışım napmışım ben bilmiyorum ki. Finallere çalışmam gerekirken bazı şeyleri çok fazla sorgulamaya başladım. Mesela aldığım kararları neden uygulayamadığımı filan. Bu durum canımı biraz sıkıyor. Sonra diyorum ki "amaaan karar alma sen de be o zaman ayşenur ALMA yani, ööööyle gelişine yaşa gitsin işte." Ama 30'undaki gözlüklü bankacı yanım hemen devreye girip bana öyle bir insan olmadığımı hatırlatıyor. Sen bir hedefin olmadan yaşadın mı ki hiç şimdiye kadar, sen amaçsız savrulursun buralarda. Böyle olmayacaktı. Her şey çok ilgi çekici ve heyecan verici duruyordu. Böyle olmayacaktı. Sonunu hep kovaladığım yerde durup sonunda kendimi bir şeye aitmişim gibi hissedecektim. Böyle olmayacaktı.

Bana kendimi neyin iyi hissettireceğini biliyorum. Ama bu konuda bir şey yapmıyorum. Çünkü önceliklerimi değiştirmek istiyorum. Yeniden hırslı bir öğrenci olamam mı, olurum. En parlak görünen şey ne geliyorsa gözüme, onun peşinden giderim. N'olacak ki? Ama hayatın ertelemelerle geçen diğer kısmı gözüme artık daha parlak geliyorsa? Ben hep yolun sağ tarafından giderken sol tarafımdan geçip gidenlere arada gözucuyla bakmakla mı yetineyim? Belki de artık böyle bir insan olmak istemiyorumdur.

18 yaşındayken ne istediğimi biliyordum ama emin değildim, şimdilerde ise en fazla ne istemediğimi biliyorum ama bunlardan eminim. Bunun iyi bir şey olmasını umuyorum. Mayıs güzel bir ay. Mayısınız anlamsız sorgulamalarla değil, tatlı telaşlarla geçsin isterim. 

4 yorum:

  1. Ben ne istediğimi hiç bir zaman ne bildim, ne de emin oldum. ne istemediğimi az çok biliyorum ama. Amaçlar hedefler o kadar uzak ki bana. Savurulmaksa tam benlik. Belirsizlik hoşuma gidiyor. E kariyer diyeceksin ama ondan bile emin değilim. Gerçekten beni mutlu eder mi hala bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben belirsizlikten ben hiç hoşlanmam ya.. bana kendimi gergin hissettiriyor. Hatta birkaç sene önce tüm korkularımın altında yatan etkenin aslında belirsizlik olduğunu saptamıştım.

      Hayatın koca bir belirsizlik silsilesi olduğunu düşünürsek sen baya eğleniyor olmalısın :D

      Sil
    2. Eğlenip eğlenmediğim tartışılır. Plan yapmayı sevmiyorum mesela. Yapınca unutuyorum bir şey çıkıyor. Şu gün şurda görüşelim de bir sürü problem çıkar. Ama gel hadi çıkalım de hemen olur.

      Sil
    3. Plan yapıyoruz da ne kadarını uygulayabiliyoruz be kardşm.. sen de haklısın.

      Sil