4 Nisan 2015 Cumartesi


Selam!

İki gün önce çok içlenmişim buraya yazarken. Ama şimdi keyfime 5 üzerinden 4 veririm. Hayatımı biraz daha kolaylaştırmak adına yaptığım işi benimsemeye karar verdim. Perşembe günü Antalya'ya gidiyorum. Ama onun öncesinde pazartesi proje teslimim var. Projelerimi sorgulayan herkese "YAPTIM OLDU" demek istiyorum. Bir Ali Ağaoğlu değilim. Zaten Ali Ağaoğlu olmak için de fazla genç, uzun ve güzelim. Ha bir de fakirim. Ne saçma ya. Salı da 2 sınavım var. Çarşambaya makale yazmam gerek. Makale yazmak, bana göre güzel ama ingilicçe. Bir de tabi normalinde grupça yazılması gereken bir makaleyi tek başınıza yazmıyorsanız.. Antalya'ya uzun bir otobüs yolculuğu yapcaz, otobüs yolculuklarını hiç sevmem, çünkü otobüslerin kokusu midemi bulandırıyor, onca saat nası geçecek bilmiyorum, neyse dönüşteki AÖF sınavlarıma çalışırım belki. Şapka ve güneş kremi alın dediler yanınıza. İstanbul bir türlü baharı kendine getirememişken ılıman iklime gitmek güzel. Bence ben Antalya'yı sevicem. İlkokul öğretmenim Antalyalıydı ve Ayna grubunu çok severdi. Neyse, şapka önemli yani. Güneş kremi de. Yanımıza almak lazım. Yapacak çok şey, gidilecek çok yer var.

-Belki ilerde sıcak iklimli bir yere taşınırım.

 



3 yorum:

  1. ayyyy antalya sevilmez mi yaaa biricik tabii. neresine gitcen acaba. ay bak merkezde çarşıda ünlü reçelci var ordan turunç reçeli al bak. bir de fırsat olursa kemere git. bak antalyadan da yaz post ama okuyum yiaaa :) ders şeysilerinde de kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  2. ayyyy antalya sevilmez mi yaaa biricik tabii. neresine gitcen acaba. ay bak merkezde çarşıda ünlü reçelci var ordan turunç reçeli al bak. bir de fırsat olursa kemere git. bak antalyadan da yaz post ama okuyum yiaaa :) ders şeysilerinde de kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manavgat'ta kalcam ama akseki civarlarına da gidicem şimdilik kesin olanlar bunlar, bir de belki yaylaya çıkcaz :^) heyoo heyoo şu reçel işini söyledin süper oldu! ben de dönüşte ne hediye getirsem bizimkilere diye düşünüyordum, bundan tatlı hediye mi olur! Antalya'dan yazamam belki ama dönüşte yazarım, kemer de aklımda :**

      Sil