18 Nisan 2015 Cumartesi


Bu aralar tam bir ağustos böceğiydim. İçimden gelen şeyler: çalıp söylemek gülmek eğlenmek. Nitekim öyle de yapıyorum. Ama yapmasam daha iyi sanki bilemedim a dostlar. Okul hayatım yine sarpa sardı. Deerkeeen bi de ne göreyim diğer okulun da vizeleri kapıda belirmesin mi. Sabah sınavda mesela mimarlıktayken aldığım derslerin bilgilerini de kullanabildiğimi gördüm. Böyle başka bir yerde öğrendiğim şeyi farklı bir yerde kullanabilince çok hoşuma gidiyor. Bir de soruları çözerken kendi kendime küçük bir farkındalık anı yaşadım, aslında bu yaptığım şeyden baya zevk alıyordum, böyle şeyler hakkında bilgi sahibi olmak, a a harikulade filan dedim içimden. Neyse. Herkesin her şeyi anlamasını beklemek büyük aptallık. Finaliydi portfolyosuydu falan fıstık şurda okulun bitmesine 3-4 hafta kaldı. Ben de biraz bunaldım. Sıkıldım. Duygularımızla bedensel faaliyetlerimiz aynı anda gelişiyormuş. İlginç geldi. Ben hep duygularımızın önce oluştuğunu sanardım. Düşündükçe daha mantıklı geliyor.
Peki elleri güzel olan insanların hayata 1-0 önde başlamasını n'apacağız?

4 yorum:

  1. Çift ana dal falan mı yapıyorsun. Çok zor oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çift anadal gibi ama değil de aslında çift üniversite. bazen.. ama.. zor'luk, yapmak istediklerimiz için hiçbir zaman bizi durduracak kadar önemli bir faktör olmamalı diye düşünüyorum .)

      Sil
    2. Meraktan soruyorum iki okula aynı ayna kayıtlı olma imkanı var mı?

      Sil