9 Nisan 2015 Perşembe


2-3 saat sonra yola çıkacağım. İçimde bu yolculuğa dair zamanıyla doğru orantılı şekilde azalan bir heyecan var. Bunun belki biraz gideceğimiz yerin daha ilk günden hava durumunun yağışlı göstermesiyle alakası olabilir. Yani. HADDİİİ.. Hava durumu 8 derece olan bir yerden 7 derece olan bir yere gitmek istemiyorum. Bavuluma her mevsimden bir giysi attım ama yine de bu yolculukla alakalı yaptığım en akıllıca şeyin polar battaniyemi yanımda götürmek olduğunu düşünüyorum.

Uyumayarak akıllıca bir şey mi yapıyorum ondan emin değilim ama, amaaaan nolcak canım otobüste uyurum (UYUYAMADI), hem 13 saat nasıl geçecek, geçen sefer hipnotize olmuş gibi yolu izlemiştim.

-Acaba yol playlisti mi yapsam
 ya da azcık uyuyayım ya,
 uyuma uyuma,
 uyu uyu,
 uyum..

5 yorum:

  1. iyi yolculuklar. her yerde yağış var ama haftasonu gider herhalde. yolda film izleseydin bol bol yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. iyi yolculuklar. her yerde yağış var ama haftasonu gider herhalde. yolda film izleseydin bol bol yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar :D nereye gidiyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşekkürler, .) antalya'ya gittim geldim.

      Sil