1 Mart 2015 Pazar


Sanırım saçlarımı kestirdiğim için biraz pişman oldum. Ara sıra bunu düşünüyorum. Yani her zaman değil de aklıma geldiğinde yaşadığım kısa dönemli pişmanlıklar. Zaten son 2 senedir verdiğim neredeyse tüm kararlardan pişmanlık duyuyorum. Çok tuhaf ya. Yaşın büyüdükçe daha doğru kararlar verirsin zannediyorsun, ama bazen 7 yaşımdaki halim benden daha olgun, daha mantıklı. Bu nasıl oluyor? Karar mekanizmam zamanla bozulmuş gibi. Bir de odamda yanlışlıkla küçük bir karadelik oluşturdum galiba. Aradığım hiçbir şeyi bulamıyorum. Aynı anda çok fazla işi götürmeye çalışan bir birey olarak daha düzenli olmam gerek hem ya bu karadelik beni de yutarsa? Cuma günü hepimize rastgele tarifler dağıttılar ve bana cupcake tarifi geldi. Yarın için de bunların yapılış diyagramlarını ve keklerin KENDİLERİNİ bekliyorlar. Hmmm cupcake yapmam gerek. Bu da demek oluyor ki 2-3 bölüm daha 2 Broke girls izlemeliyiiim. İzlemeyenleriniz anlamadı tabii ezikler. şaka şaka. Kıvamı mıvamı olur inşallah, tarifin içinde "devil's food cake mix" diye bir şey var ama hayırlısı ya bakalım.

.

2 yorum:

  1. ama çok gülümsedim yaaa :) bi de son yazıma bak işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bugün sen geldin aklıma! :) yine çok boşladım buraları vakitsizlikten, hemen bakıyoruum..

      Sil