6 Şubat 2015 Cuma


Sabahki history of art dersine tam ucu ucuna yetiştiğimi zannediyordum ki koşa koşa çıktığım sınıfta kapıya bir baktım. Ders Berkin Elvan amfisine alınmış. Sonra aşağıya doğru koştum, çünkü tüm asansörler aynı gün bozulma kararı almış. Neyseki ders çog tatlıydı, tüm ders tabloları ve heykelleri yorumladık. Aklıma ilk dönemimde Şuppiluliuma ile tanışışım geldi. Baya komik bulmuştum kendisini.

Öğleden sonra Mısır çarşısının o taraflardaki hanlarda beden transkriptleri çalışması yaptık.

Hanlar ilk başta işlek ve çok canlı yerler gibi geliyor ama sonra biraz vakit geçirince hanların soğuk ve içinde çalışan kaba erkeklerin söz tacizlerine maruz kalabileceğiniz yerler olduğunu görüyorsunuz.

Yazımı 8. sınıfta sıra arkadaşıma yazdığım akrostik şiirle sonlandırmak istiyorum:

Cennetten gelen bir melek gibi,
Ertelenmiş günler, ertelenmiş hayatlar,
Rahata kavuşmuşcasına hayatın içinden,
En dipten gelen bir acıyla,
Nedendir bu sarsılma bilinmez ki...


Haydi yakşamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder