27 Ocak 2015 Salı


Yine hakkını veremediğim şuursuzca geçen Ocak aylarının birinden,

Merhaba!

Her şeyin nedeni havanın bu kadar soğuk olmasıydı. Bazen Türkiye'de doğmuş olmaktan nefret ediyorum ama sonra ya Alaska'da doğsaydım? diyorum, ya Alaska'da doğsaydım, doğal seçilimden dolayı en fazla beş sene filan survive edebilirdim. O yüzden iyi ki bu günden güne boka batmakta olan ülkede doğmuşum, diyeceğimi sanıyorsanız YANILDINIZ.

Bugün ders seçtim, yeni dönem için aşşırı saçmasapan ve çorba bir programım oldu, yani her dönemden biraz biraz ortaya karışık... Ama yeni döneme hazır hissediyorum, çünkü bu sefer beni neyin beklediğini biliyorum az çok.  Hem ilk seferde tüm dersleri seçtim lan! Bu çok ulvi bir şey! Bazı şeyler canımı sıkıyor. Okul iyice malladı. Nerde o eski hali. Katlamalıysıdı, katlamamalıysızı filan. Sırf o da değil. Her şey çok değişikleşti. Geçen dönemden sonra zaten okul hiç bitmeyecekmiş gibi hissediyorum ara ara. OF. Saçlarımı mı kestirsem acaba, kestireyim ya. Zaten artık sadece mavi hissetmiyorum, tüm renkleri hissetmek istiyorum. Gökkuşağı gibi. Hııığm.

Hala doğru bir şeyler yaptığımdan emin değilim. Keşke hayatımda böyle çok bilge bir şahsiyet olsaydı da başım sıkıştığında gidip ne yapmam gerektiğini sorsaydım. Sonra o da kafamı okşayıp, "sen üzmeee tatlı canınııı ;)))"  deyip davranışlarımın ve kararlarımın arkasındaki görünmezleri görüp bana derin tahliller filan yapsaydı. Öyle şeyler istiyorum işte.

Sevgili gelecek bahar,

şu anda tek tesellimsin, o yüzden lütfen, bekletme. Çabuk gel.

2 yorum:

  1. ha haaaa hadi az kaldı be baharaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işşalaa :^)
      şubat zaten fasulyeden,
      bi mart var bahara,
      sonrası zaten küresel ısınmaa..

      Sil