28 Ocak 2015 Çarşamba


Ekim '14

Bu fotoğrafı Aksaray Güzelyurt'ta geçen günlerimizden birinde güneşin doğuşunu izlemek için kalktığım zaman çekmiştim. Havanın çok soğuk olduğunu hatırlıyorum. Kemiklerime kadar üşümüştüm.
Taş odamız tam açıklıktaydı, ama esrarengiz* bir biçimde odamız sıcacıktı. Önümüzde alabildiğine bir bozkır manzarası vardı. Ben de güneş doğduktan sonra biraz avludaki salıncaklı koltukta sallanıp, çikolatalı süt içmiştim, manzaraya karşı. O sırada kafamda bir şarkı çalıyordu. Tam hayatla ve kendimle ilgili birtakım hesaplaşmalara girecektim kii soğuktan uzuvlarımın uyuşayazdığını hissedip kızların yanına, odaya dönmüştüm.


*şaka şaka ne esrarengizi, bildiğin kaloriferi köklüyoduk.

2 yorum:

  1. :) ne güzel foto. ne gezisiy di kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürleer :) okulla, teknik gezmiştik.

      Sil